2013. október 28., hétfő

Part 28. Interjú

Emily szemszöge:

Másnap reggel egyedül voltam az ágyba. Lesétáltam a lépcsőn és mindenki lent volt és csönd volt.
- Minden rendben?? Miről maradtam le? Meddig aludtam?? - kérdeztem kicsit félénken
-Meghalt.. - mondta szipogva Taylor.
- Ki?? - izgultam egyre jobban. Széjjel néztem és mindenki megvolt. -Josh?? - kérdeztem.
- Otthon van.. És ma megyünk haza vacsorára. - mondta Lou és Lux-ot ölelte. Én is nagyon várom, hogy megölelhessem az én gyerekemet. Mosolyogva fogtam meg a hasamat.
- Brittany megölte a lányomat. - sírta Tay.
- Mi? - kérdeztem és most a félelem uralkodott el rajtam.
- Harry meg kiborult és szerinte ez Taylor hibája amiért nem rendezte az ügyeit. Igaza van egy részben. De akkor sem kellett volna így bánnia vele. - mondta Liam. Én csak Louis-hoz bújtam.
- Mi lesz ha tőlem is elveszi? - kérdeztem suttogva.
- Nem fogja, itt volt tud a babánkról és kíváncsian várja. Kicsit csodál téged és nekem is megbocsájtott, nem lesz semmi baj. - suttogta vissza. Simogatta közben a hátamat. Letöröltem a könnycseppeket amik az arcomon folytak. Továbbra is így maradtunk, imádok a közelébe lenni és imádom őt is. Valaki megfogta a vállamat. Felnéztem és a nővérem volt. Őt is megöleltem és keresztlányomat is.
- Menj föl öltözni és menjünk. - mondta Lou. El is indultunk Louis-val de még bekopogtunk Hazza-hoz.
- Menj el akárki vagy.- mondta Harry de hallottam a hangján, hogy kicsit elmosolyodik a perverze.
- Em vagyok. - mondtam mosolyogva. Pár perc múlva kattant a zár. Beléptünk és mindenhol babadolgok.
- Hogy vagy haver? - kérdezte Louis.
- Rosszul.. - mondta.
- Mit fogsz csinálni? - kérdeztem.
- Szakítok és elmegyek Brittany-hoz, hogy ez így nagyon nem jó! - mondta Harry. Én nagyot nyeltem és újra könnyek gyűltek a szemembe. - Jaj nyugi, nem fogom én sem hagyni, hogy tőled is elvegyék a babát, csak teljesen más dolog. - ölelt meg Harry.
- Na jó, mi megyünk, bármi van hívj. - pacsiztak le a fiúk majd Louis a derekamat fogva vezetett ki miután adtam egy puszit Hazza-nak. Levettem a pizsamámat majd Louis beágyazott. Felvettem a fehérneműimet majd a tükör elé álltam.
- A vámpír babák miért nőnek ilyen hamar? - kérdeztem és a hasamat nézegettem.
- Na ez egy jó kérdés.. Talán mert a véreddel táplálkoznak és ez nem emberi dolog, hogy vámpír. És nem is kell majd sokáig babázni mert hamar megnőnek. - mondta Louis miközben átölelt és megfogta a hasamat.
- És azt mondjuk, hogy annyi idős amennyinek kinéz? - kérdeztem.
- Igen. - mondta Louis és elkezdte puszilgatni a nyakamat. Gyorsan felkaptam a csőnadrágomat és egy laza felsőt majd kézen fogva sétáltunk le. Elköszöntünk a többiektől megöleltem Sky-t és ő csak azt hajtogatta, hogy vigyázz magadra és Louis vigyázz rá, ne engedd el.. gondolom itt arra gondol, hogy ne üssön el semmi újra. Kiléptünk az ajtón és megcsapott a hideg szél.
- Lou hozhatom Lux-ot? - kédeztem.
- Persze, miért ne hozhatnád? - mosolygott majd átkarolt és felvettem őt. Láttam félszemmel, hogy Louis minden mozdulatomat sas szemel figyelte.
- Emily.. - mondta Lux.
- Mondjad. - mosolyogtam rá.
- Szeretlek. -ölelt meg. Nagyon imádom olyan cukorfalat. Tovább sétáltunk, viszont most az egyik kezemet összekulcsoltam Louis-éval a másikba meg Lux-ot tartottam. Viszont nem úsztuk meg a rajongókat. Odajöttek képeket csinálni aláírást kérni, kaptam pár rossz szót amit a szívemre vettem és volt egy nagyon durva ami után egyből elmentünk. Hamar hazaértünk és ahogy belépünk az ajtón láttam ahogy Becky Matt-el játszik és öcsi csak észre se vett engem, pedig ilyenkor már a nyakamba volt. Leraktam Lux-ot aki ment anyuhoz, de mint egy bumeráng, jött vissza anya ölébe.
- Sziasztok! - mosolygott és megölelt minket. Én még mindig a mosolygó öcsémet néztem aki mosolyogva játszott Becky-vel. Josh rohant le és egyből felkapott és megpörgetett.
- Hiányoztál!! - mondtam mosolyogva és megöleltem bátyámat, de még mindig pörgetett aztán felemelt.
- Josh, óvatosan..- mondta Lou aggódva
- Elég lesz Josh. - mondta Louis. Josh végül lerakott. Levettük a cipőnket majd bementünk Matty-ékhez.
- Szia öcsi. - mosolyogtam de ő csak egy "szia"-t küldött nekem, nem is nézett rám.
- Meg se öleled a nővéreidet? - kérdezte Josh. Végül Matt felállt és megölelt mind a kettőnket.
- Mi van vele? - kérdeztem anyától.
- Egész nap ilyen.. - mondta anya. Leültünk a kanapéra.
- Viszont lehet nem örülsz majd neki, de.... terhes vagyok. - mondtam ki anya szemébe. Felállt és azt hittem egy pofont fog adni, de nem. Leguggolt elém és könnyes szemmel nézett a szemembe.
- Készen állsz rá?? Ezt akarod? - kérdezte anya.
- Igen, ezt akarom. A babát akarom, Louis-val.- mondtam.
- Rendben, segítek mindenben. - mondta anya és megölelt.
- És szeretném ha Em hozzánk költözne.. - kérte anyát Louis.
- Jó,... legyen, de csak a baba miatt!! ÉS ha minden nap mehetek! -mondta anya mosolyogva.
- Ez természetes. - mosolygott Louis.
- És ha Lou is odaköltözik.- mondta anya. én csak ennek örültem, nagyon. Lou belement majd Becky nézett ránk érdekesen. Leültünk enni majd tv-zni de én inkább elmentem zuhanyozni. Folyattam a forró vizet percekig majd a törölközőt magam köré csavartam és a tükörbe néztem. Nagyon sápadt voltam és kicsit hányingerem is volt... Megijedtem, hogy a babával van valami. Kimentem és Louis ült az ágyon.
- Jól vagy? -kérdezte.
- Nem. - mondtam.
- Lou!! - kiabálta Louis mire mind a két testvérem bejött.
- Te szent kolbászos makaróni, szörnyen nézel ki! - mondta Josh.
- Mi a baj? - kérdezte Lou. válaszul csak rohantam a wc-re hányni. - Oké ez csak a terhesség jele. - mondta Lou. Nem vitatkoztam vele, csak kiöblögettem a számat majd felöltöztem végre. Befeküdtem az ágyba. Louis gyorsan lezuhanyzott és befeküdt mellém.
- Mi legyen a neve? - kérdezte Louis megsimítva az arcomat.
- Ha lány akkor legyen Emma. - mondtam.
- Ez tetszik, Emma. ÉS ha fiú? - kérdezte.
- Dylan!! - vágtuk rá egyszerre. Ezen csak elmosolyodtam majd elaludtam a férjem kajaiba.

Másnap korán kellett kelnünk mert egy közös interjú volt. Felöltöztünk, Louis segített kiválasztani mit vegyek föl, hogy ne látszódjon a hasam, nem nagyon kerekedett de már egy kicsit látszódott. Egy fekete ruhát vettem fel ami tökéletes volt egy fekete magassarkúval. Hosszú hajamat kiegyenesítettem és egy alapsminket kentem fel. A többiek megjöttek mivel egy dudaszóval jelezték ezt. Lementünk adtam egy puszit a többieknek majd beültünk  a kocsiba.
- Amúgy mi lesz a neve? - kérdezte Niall és a hasamra mutatott.
- Ha lány akkor Emma ha fiú akkor Dylan. - mondta Louis csillogó szemekkel. Olyan jó, hogy boldoggá tudom tenni.
- Juj, Emma az gyönyörű név! - fordult hirtelen hátra hozzánk Pezz.
- Igen. - mosolyogtam.
- Liam. Majd a doki ismerősödhöz aki vámpír, tudod... Majd oda elmegyünk?- kérdeztem.
- Persze, ez alap. - mosolygott. Végül megérkeztünk. Volt vagy 3000 rajongó csináltam velük képet és csupa jó dolgokat mondtak nekem amik nagyon jól estek. Végül bementünk és mondták, hogy 10 perc van kezdésig. Bementünk elfoglalni a helyünket majd kezdődött is a műsor.
- Üdvözlöm kedves vendégeinket és nézőinket! Mai sztárvendégeink a One Direction és barátnőik akik nem annyira közömbös lányok. Danielle Peazer a brit x-factor egyik táncosa, Perrie Edwards a Little Mix egyik tagja, Skyler Omn a híres énekes-színésznő és Emily Backer énekes/színésznő. Üdvözöllek titeket, és örülök, hogy elfogadtátok a meghívást. Harry, Taylor-t merre hagytad? -kérdezte Sam.
- Szakítottunk. - mondta ki Hazz.
- Ó! Szabad tudnunk, hogy miért? - kérdezte.
- Egyszerűen nem ment a dolog. - mondta Harry.
- Értem.. És Louis, Emily mesélnétek a rajongóitok által leírt "álom esküvőtökről"? -kérdezte Sam.
Ezen kicsit csodálkoztam.
- Ez aranyos -nevettem

- Akkor meséld el a te szemszögedből Emily, a csajok mindig jobban átlátják ezeket. - mondta Sam.
- Az utolsó 2-3 hétben kezdtünk el készülődni annyira rohant az idő. Kapkodva rendeltünk meg mindent és vásároltuk meg a ruhákat. De végül minden gyönyörű lett, jobb mint amilyenre vágytam. Úgy képzeld el, hogy mindenhol órás fehér rózsa csokrok amibe 1000 szál volt, kicsit régies helyszín de gyönyörű tiffany kék hozzáteszem a kedvenc színem mindenhol pompázott és a fehér és fekete színek is részt vettek és a helyet Louis-ra bíztam és minden csodálatos lett, a torta nagyon finom volt és mondhatni mindenki jól érezte amgát, igaz Niall és Harry? - erősen célozgattam rájuk.
- Szóval a két srác átlépett egy határon? - kérdezte.
- Ne forgasd ki a szavaimat, nem szeretem. Egyszerűen csak jól érezték magukat. - mondtam.
- Elnézést, és a gyűrű??- kérdezte.
- A gyűrű, csodálatos és tökéletes. Louis nagymamáé volt ami nagyon sokat jelent nekem, mindig leveszem fürdésnél és mosogatásnál nehogy lemenjen a lefolyón ha véletlen lecsúszna az ujjamról. - mondtam.
- Louis-t ahogy látom bólogatni egyet ért mindennel. - nevetett Sam.
- Pontosan . - mosolygott.
- Skyler, az új filmetek Emily-vel. Egyszerűen tökéletes és fiúk a ti filmetek is nagyon jó lett. Egyik legnagyobb bevitelű film az egész országban. Sokat dolgoztatok vele? - kérdezte.
- Rengeteg munka volt benne és a legnehezebb talán az volt, hogy nem nevethettük el az egészet Emily-vel minden hülyeségen nevettünk addig ameddig kiakartak rakni minket a forgatásról. Végül sikerült normálisan forgatni. - nevetett Sky. - Hűha lányok! Ilyen nehéz veletek?? Niall.. Hamár Skyler-nél tartunk.. Milyen a kapcsolatotok?-kérdezte Sam. - Ha Skyler nem mondja el nekem aznap este, hogy mit érez irántam akkor nekem nem lett volna merszem elmondani neki , hogy mit érzek.-mondta. - Dehogy nem!! Emily intézkedett volna!!!-mondta Sky. - Engem ne kavarj bele.- nevettem bár újra hányingerem lett megint. - Ezt hogy érted Skyler??. -kérdezte Sky. - Engem is Em nyagatott, es végül beparancsolt Nialler szobájába, hogy mondjam el.- mosolygott Sky. - Danielle a ti kapcsolatotok???- kérdezte. - Nagyon boldogok vagyunk, minden a legnagyobb rendben!- mosolygott Dani. - Viszont most fog kezdődni az X-Factor mi lesz? Egyszer már szakítottatok e miatt.- Sam. - De most olyan eros a kapcsolatunk, hogy nem lesz semmi baj.-mondta Liam. - Zayn átadom a szót!- mondta Sam. Mindenki értetlenül nézett. Zayn csak letérdelt Pezz elé és elő vett egy gyűrűt. - Perrie Louise Edwards. Hozzám jönnél feleségül??- kérdezte Zayn. - Úr Isten.. Igen igen igen igen!!!-mondta könnyes szemmel. Ez olyan aranyos!! - Hát szép kis műsor volt! Gratulálok nektek! Sziasztok- köszönt Sam. Gratuláltunk Perrie-éknek majd rohantam a wc-re.. Tudtam Lou-nak nem volt ilyen. Most vért iy hánytam. Ez nem tetszik. Ekkor volt egy látomásom. Mesii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése