2013. október 14., hétfő

Part 26. Princess Protection Program

Bocsi, hogy rövid lett :ss

Emily szemszöge:


Az utolsó nap amikor itt vagyunk. Sokat vásárolgattunk, vagyis én. Épp a bőröndbe pakoltunk úgy ahogy szoktuk.. Dobáltuk egymást a ruhákkal és nevettünk amikor egy pillanat kép játszódott le előttem, vagyis egy újabb jövőbe látás azaz ez a vámpírdolog. Teljesen lefagytam.
- Em. Minden rendben? - jött oda hozzám Louis.
- Mi??? Igen... - mondtam és csöndben pakoltam tovább. De kinek lehet?? nem értek semmit.
- Mit láttál kicsim. - ölelt meg hátulról Louis és elkezdte puszilgatni a nyakamat.
- Egy babát... - mondtam ki határozottan majd tovább hajtogattam. Louis elengedett és leállította a kezeimet, hogy ne hajtogassam.
- Milyen baba?? kié? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Nem tudom.. A magzatot láttam nem a megszületett babát.. mondjuk az egész 9 hónap leforgott a szemem előtt mintha belülről részese lehettem volna a baba fejlődésének és fogalmam sincs, hogy ki milyen belülről.. - mondtam.
- Nem lehet, hogy... Te??? Mármint, hogy nem jött-e meg..?? - kérdezte Louis
- Nem vagyok terhes!! - mondtam ki bár magamnak nem tudtam beadni.. Féltem, hogy mi lesz ha én vagyok az!!!! De én nem akarok egy kisbabát.. Összepakoltunk mindent majd összekulcsolt kézzel hagytuk el a szobánkat amit imádtam. Lementünk az aulába ahol láttuk, hogy millió rajongó és csomó fotós vár minket.. Leadtuk a kulcsot és aláírtuk a papírokat majd testőr kíséretével próbáltunk a kocsihoz menni ami a reptérre visz minket. Ezek a rajongók nagyon durvák. AZ egyik szoba teraszáról ugrálnak lefele.
- Én félek... - mondtam Louis-nak aki még mindig a kezemet szorította.
- Megvédelek.- mondta és megpuszilta a fejemet. Sikeresen tudtunk beszállni az autóba, de már egyből csörgött a telefonom. A menedzsmentem volt... Elmondta , hogy folytatjuk az albumom utolsó negyedét és, hogy holnap lesz a premier ahova 5-re kell érkeznünk. A napokban megjelent Sky-tól a Skyscaper amit imádok és a rádióba is ez ment..
- Hé, szívem... megmutatod nekem azt a babás dolgot?? nyugtalanít. - mondta Louis. Örülök, hogy ő is így érez.. engem szét tép az, hogy nem tudok semmit.. Megfogtam a kezét majd mutattam is neki. Hosszú csend lett köztünk.

- Te örülnél a babának?? - kérdezte a Londoni reptéren addig egymáshoz sem szóltunk.
- Nem.. - mondtam az igazat. Kicsit szomorú lett és ahogy láttam a szeme megtelt könnyel.
- Figyelj. Nagyon szeretlek, ha nem így lenne akkor nem mennék hozzád! Viszont.. Most kezdtem el újra a karrieremet és neked is ott van mindez. Szeretem ezt csinálni és így minden jó. Idővel szeretnék gyereket tőled. Csak még nem most. - mondtam neki majd megcsókoltam. Idő közben a csomagjainkat is megkaptuk majd a nagy tömegen keresztül megláttam Josh-t aki a kocsijának dőlve röhögött rajtunk. Mikor kiértünk a tömegből meg akart ölelni, de elkerültem és sikerült Louis-t jól megölelgetnie. Ezen röhögtem egy nagyot majd bepattantam az anyós ülésre. Louis duzzogva ült egyedül hátul, Josh nem szólt semmit én meg az ablakon bambultam kifelé. Hamar megérkeztünk és én csak kipattantam az ajtóból és sietve mentem be a házba, hogy jól magamhoz ölelhessem barátnőimet. Meg is tettem. Bátyám és a férjem nehezen hordták be a cuccokat de nem is érdekelt annyira.
- Na mi van.. Mrs. Tomlinson meg is unta Mr. Tomlinson törődését? - kérdezte viccesen Skyler.
- Imádom, hogy törődik velem. - bújtam oda a férjemhez..
- Szeretlek. - mondta és megpuszilt a fejem tetejét.
- Viszont... Valamit sürgősen meg kell beszélnünk.. - mondtam.
- valami baj van? -kérdezte Pezz.
- Nem tudom, hogy ez mekkora bajnak tűnik.... De ma reggel volt egy látomásom... és egy baba volt... egy magzat és leforgott előttem ahogy növekszik. De nem tudom, hogy kié. - mondtam.
- Mi már egy ideje nem voltunk Harry-vel úgy együtt.. - mondta Taylor őszintén.. Vannak gondjaik és ez baj.
- Most jött meg! - mondta Pezz.
- Én meg fogamzásgátlót szedek, biztos, hogy nem. - mondta Danielle.
- Skyler?? - kérdeztem tőle.
- Nem tudom... És mi van veled?? - kérdezte.
- Nem tudom.. - mondtam könnyes szemmel. Egyre jobban féltem.
- És te Lou? - kérdezte Danielle.
- Lux itt van és mivel senki sem hajlandó vigyázni rá és este vele lenni ezért Tom-mal mi is régen voltunk együtt. - mondta panaszkodva nővérem.
- nekem nincs barátnőm! - tette fela  kezét Josh védekezően.
- Anya is azt mondta, hogy bezárt a bazár.... De akkor ki??? - kérdeztem kicsit nyavalyogva.
- Gyere beszélgessünk kicsit.. - húzott fel nővérem. Egyik kezébe Lux-ot tartotta másikkal meg húzott engem. Louis szobájába mentünk fel.- Ugye nem vagy terhes?? - kérdezte mérgesen.
- Nem!!! vagyis nem tudom... késik, de ez gyakran megesik.! - mondtam könnyes szemmel.
- Figyelj.. Akármi lesz én melletted leszek és büszke leszek rád, mindig! - mondta Louis és adott egy puszit majd félig magához húzott. Tom bejött és elvitte Lux-ot és ezt csak egy apró mosollyal köszöntem meg míg nővérem egy csókkal. Én csak Lou féltő karjaiba borultam és sírtam.
- Nem akarok gyereket, csak tönkretenne mindent! - sírtam. - Szeretem nagyon Louis, hisz a férjem, de egy gyereket még nem akarok. nem állok rá készen, de azt sem akarom, hogy Skylernek legyen..Elgyengülne..- mondtam miközben letöröltem a könnyeimet.
- Akkor most szépen lemegyünk a  többiekhez elmeséltek mindent Olaszországról. - mosolygott Louis majd átkarolva mentünk le. Odamentem és megcsókoltam Louis-t. Leültünk a kanapéra de egyből eszembe jutottak az ajándékok. Fogtam a 11 szatyrot és az asztalra raktam.
- Van egy kis ajándékunk a számotokra. - mosolyogtam.
- Jujj Harry-nek én hagy adjam oda - nyavalygott Louis. Csak odaadtam neki azt a szatyrot. Harry egyből elővette és nagyon örült az ajándéknak.
- Ez egy.....
- Egy sexkör... Csak megpörgetitek azt a bigyót és ahol meg áll olyan pózba fogjátok! Ja és 5doboz különféle ízesítésű gumi. - kacsintottam.
- Ez szupeeer! - kiáltotta el magát és már fel is akarta húzni Taylort. Én csak odaadtam szerencsétlen lánynak a szatyrát.
- Skyler ez a tiéd! - mondtam neki mosolyogva.
- Ez... Óóó!! Együtt megyünk!!! - mondta mosolyogva. Egy album tele tetoválásokkal. Perrie ruhákat kapott, Danielle a kedvenc parfümje új illatát, Lou babaruhákat és neki is pár smink cuccot. Liam egy toy story játékokat, Niall egy kis olasz pizza-t, Zayn egy nevével ellátott tükröt és a legjobb márkájú hajzselét. Josh pedig egy dobverőt amit a példaképe írt alá neki. Jót eltévéztünk majd nagy kétségbeesések közbe nem tudtuk, hogy mit vegyünk fel holnap. Ezért az össze lány hazament kivéve Taylor-t, hogy kikészítsük mit vegyünk fel. Louis ragaszkodott hozzá, hogy hozzánk jöjjön át. Lou és Josh is beleegyezett. Tom és Lou, Lux-ot segítették járni, Josh telefonozott, gondolom valami csajjal és mi csendben sétáltunk Louis-al kézen fogva. Rádőltem a karjára és a gyűrűmet nézegettem és mosolyogtam. Lassan hazaértünk és ebbe a repülgetésbe és utazásba nagyon elfáradtam. Beértünk és anya jól megölelgetett.. persze apa már megint utazott.
- Matty? - kérdeztem anyát.
- Egyik barátjánál van. - mondta anya.
- Értem.. Figyelj, neked is hoztam ám valamit.. - mosolyogtam anyára. Rá költöttem a legtöbbet az biztos!!
- Kicsim... Nem kellett volna ennyit költened.. - mondta anya könnyes szemmel és megölelt.
- Szeretném ha ezt a ruhát holnap felvennéd, és hogy ez a nyaklánc legyen rajtad. - mosolyogtam rá. Egy sötétkék gyönyörű ruhát kapott aminek ilyen ezüstös furcsa mintája volt, de olyan anyás volt meg egy swarovski füllbe valót és nyakláncot. Meg egy parfümöt. Anya még egyszer megölelt és megpuszilt.
- Ezt add oda Becky-nek ha lejön. neki hoztam. - mondtam anyának majd egy puszi után felmentünk a szobámba.

Nagy a tömeg, sok a fotós. Ezt már megszoktam. Mindenki gyönyörű és mindenki akart közös képet. Skyler kezdett nagyon magára gyanakodni, nem jött meg neki és most is rosszul lett és elkezdett könnyezni. Csak megöleltem, hogy senki ne lássa.
- Szeretlek. - mondtam neki




- Mi lesz ebből? - kérdezte.
- Ha lehetne, én átvállalnám tőled, mert tudom te sokkal jobban nem akarod.. - mondtam neki még mindig ölelve. Elváltunk az ölelésünkből és csak mosolyogva pózoltunk. Odahívtuk magunk mellé Louis-t és Niall-t. Velük és fényképezkedtünk. Sokan kérdeztek az esküvőről. én csak annyit feleltem, hogy "Minden csodálatos volt" Louis meg csak, hogy lesz egy interjúnk pár nap múlva ahol mindenről beszámolunk amit a rajongók is tudhatnak. Anyával is nagyon sok képet csináltak. Végül beültünk a moziterembe. Elindult a film. Mindenki élvezte ahogy elnéztük. Végén mindenkinek tetszett.
- Mintha nem is ti lettetek volna. -mosolygott anya. Nem tudom mi lesz ez után. Elmentünk az after party-ra, de nekem semmi kedvem nem volt majdnem összeestem olyan fáradt voltam. Danielle megvette a terhességi tesztet és kiderül, hogy ki terhes... Az agyamon átfutott, hogy mi lesz ennek a vége.... Skyler-el megcsináltuk a tesztet, de egyikünk se merte megnézni..
- Na?? - kérdezte Louis. Én csak felnéztem rá könnyes szemmel.....
Mesii~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése