2013. október 21., hétfő

Part 27. Kismama tesó

*Louis szemszöge*


-Na? - kérdeztem. Én nagyon örülnék egy kisbabának, de azt belátom, hogy még kicsit korai.
-Gratulálok, vagy sajnálom vagy nem is tudom mit mondjak. - fordult Sky felé könnyes szemmel.
-Ezt hogy érted? Negatív lett. - mutatta meg Skyler a tesztet.
-Nekem is. - követte példáját szerelmem.
-De..akkor.. most mi van? - értetlenkedtem.
-Egyikünk se terhes. - örültem meg. - De akkor mégis kit láttam?
Mindenki értetlenül bámult maga elé.
***
Teltek a napok, hetek, hónapok. A lányok filmje hatalmas sikert aratott minden országban. Belevetettük magunkat a munkába, Em is dolgozik az új dalain, Sky szintúgy, és a fiúkkal mi sem húzzuk az időt. Épp a kanapén ülünk és nézzük a TV-t. Harry és Tay rontott be az ajtón boldogan.
-Áááááá!!!! - sikított Taylor.
-Mi történt gyerekek? - kérdezte Em. Tay kifújta magát és belekezdett.
-Terhes vagyok! - sikította el magát, mire az összes lány felpattant és együtt sikítottak és ugráltak.
-Apa leszek. - mondta a hír hatása alatt Harry.
-Gratulálok! - mentem oda hozzá mosolyogva, majd lepacsiztunk és megöleltük egymást.
-És ezt az ajándékotoknak köszönhetjük. - súgta még oda, mire perverzen elmosolyodtam.
Mindenki gratulált a két szerencsésnek, a nap hátralévő részében pedig a lányok már tervezgetni kezdték a baba nevét, szobáját és ruháit, mi pedig a srácokkal "koccintottunk" a sikeres gyermekáldásra.


*Emily szemszöge*


Egész este nagy lázasan találgattuk a neveket.
-Neked nagyon tetszik a Sandy név. - mondta Taylor.
-És ha fiú lesz? - kérdeztem.
-Azon még nem gondolkodtam. - mondta.
-Nekem az egyik kedvenc fiú nevem a Stephen. Olyan szép. - olvadozott Pezz, amin jót nevetünk.
-Azért az apukának is hagyjuk egy kis beleszólási jogot. - nevetett barátnőnk. - Bár ma már nem igen fog tudni felelős döntést hozni. - mondta miközben a félrészeg Harry-t nézte.
-Louis William Tomlinson! Gyere csak ide! - parancsoltam kedvesemre, aki szintén nem tűnt már szomjasnak. Közelhajolt hozzám, és csak ennyit mondott:
-Nyugi, nem vagyok részeg. Bírom a piát. - majd kacsintott egyet és visszament. Csak mosolyogva megráztam a fejem, és a lányokkal tovább folytattuk a beszélgetést.
Teljesen felpörögve próbáltam később elaludni. Másnap a fiúk a szobáikban nyomták az ágyat, Liam és Louis kivételével. Így ők el tudtak vinni minket a plázába, hogy babacuccokat nézzünk. Bár még a baba nemét se tudjuk, de már a ruhákat nézegettük. Vettünk pár olyan cuccot, amit fiú és lány is viselhet, emellett vettünk kiságyat és pelenkázó asztalt is. Még jó, hogy Lou már egyszer túlesett ezen, így ő mindenben tud majd segíteni Tay-nek. Hazamentünk, ahol már vártak ránk a többiek.
-Sziasztok! Na mit vettetek? - kérdezte Harry, és adott egy csókot Tay-nek.
-Csak néhány apróságot. - válaszolt.
-Hova tegyem a kiságyat? - toppant be Louis az ajtón.
-Apróság? - folytatta Harry.
-Csak nagyon szükséges dolgokat vettünk. Azért egy pelenkázó asztalon könnyebb dolgod lesz majd a kicsivel. - kacsintott Tay és felment az emeletre.
Nemsokára mindenki követte példáját. Lezuhanyoztam, majd bebújtam az ágyba, és vártam, hogy Louis is végezzen.
-Gyere picinyem. - mosolyogtam és megütögettem az ágyat magam mellett.
-Picinyem mi? - nevetett szerelmem és beugrott mellém.
-Mi tetszik ennyire? - kérdezte.
-Rajtad kívül? Nem tudom, mire gondolsz? -kérdeztem.
-Az előbb csak néztél magad elé, és mosolyogtál. - mondta.
-Annyira fel vagyok pörögve, és annyira örülök Tay-nek és Harry- nek. - mosolyogtam.
-Ne is mondd. Ha ez a baba most nem jött volna össze, lehet, hogy a kapcsolatuknak is vége. Hátha most már Harry is tanul egy kis felelősséget. - mondta Lou. Nem gondoltam, hogy ekkora gond volt közöttük.
-Baba lázban égek. Mintha a saját gyerekemről lenne szó. - mosolyogtam. - Már egyáltalán nem bánnám, ha nekünk is összejönne. - vallottam be.
-Hát..megoldhatjuk. - nézett perverzen.
-De nem ma. Jó éjt! - nevettem.
Durcizva mellém feküdt, és végül sikerült elaludnunk.
Újabb hét telt el, és egyre izgatottabb lett mindenki. A kisbaba neme is kiderült, és mivel lány lesz, a neve is véglegesen eldőlt. Harrynek sem volt kifogása a Sandy név ellen, így már ezen sem kell tovább agyalni.
Zavartan ültem egyedül a kanapén, amikor Sky jelent meg, aki rögtön észrevette, hogy nincs minden rendben körülöttem.
-Gyere, mesélj! - jött oda hozzám, és azonnal felhúzott a szobájába. - Na mondd! Látom, hogy van valami.
-Hát, ugye mondtam, hogy még nem igazán szeretnék kisbabát. De most, hogy látom Tay hasát növekedni, én is egyre izgatottabb vagyok, mintha csak rólam lenne szó. - kezdtem.
-Mire akarsz kilyukadni? - kérdezte barátnőm értetlenkedve.
-Már 2 hete késik... - fejeztem be mondanivalóm.
-Te.Jó.Ég... - esett le Sky álla. Ennél többet nem tudott mondani. - És..örülnél neki?
-Igen. - mosolyogtam. - Teljesen beleéltem magam az egész baba dologba.
-Csináltál már tesztet? - kérdezte.
-Nem, de... - mondtam és előhúztam egyet a zsebemből. - Épp most terveztem.
-Futááss!! - küldött be a fürdőbe izgatottan.
Bementem, megcsináltam a tesztet, és nem tudom miért, de félve mentem ki Sky-hoz.
-Na? - csillant fel a szeme.
-Még nem néztem meg. - remegtem.
-1..2...3 - mondta Sky, és 3-ra megfordítottam a tesztet.


-Áááááá!!!! - sikított Sky és megölelt. Én csak folyamatosan azt a két csíkot néztem, és nem tudtam elhinni. Hát tényleg...terhes lennék?! Egyre több örömkönny gyűlt a szemembe, és nem tudtam megállítani őket.
Sky lehúzott a többiekhez, akik értetlenül néztek sikítozó barátnőmre és rám, a könnyes szemeimmel.
-Mi történt? Minden rendben? - kérdezte Louis aggódva. - És mi az ott a kezedben?
Csillogó szemekkel néztem rá, mikor megnézte a tesztet. Hirtelen neki is könnyek gyűltek a szemébe és nagyon szorosan megölelt.
-Mi történt??? - kérdezte kiabálva Pezz.
Odajött hozzánk és kivette a tesztet a kezemből, majd ő is elsikította magát.
-Em terhes!!!! - sikított és ugrálva megölelték egymást Sky-al.
-Ez komoly? - kérdezte Lou.
-Igen, de kérlek ne haragudj egyikünkre se. Nagyon örülünk, hogy megtörtént, és remélem segíteni fogsz nekem mindenben. - mondtam, miközben odamentem hozzá. Erre Lou megölelt, és hallottam, ahogy a következőket suttogja nekem:
-Nagyon örülök nektek.
Mindenki gratulált, majd a legvégén következett Tay.
-Kismama tesóóó!!!- sikítottunk.
-Kispapa tesóóó!!! - tette ugyanezt Hazz és Louis is, amin mindenki nevetni kezdett.
-Holnap neked is elmegyünk vásárolniiii. - pörgött fel még jobban Taylor.
-Hohóóó megint ünnepelni kell!!! - örült meg Harry és már bontotta is az első üveg vodkát.
-Szívecském. - szólt oda Tay.
-Nyugi, nem viszem túlzásba. - küldött egy puszit Hazz, és már bele is ivott az üvegbe.
-Bekészítem az Aspirin-t az ágya mellé. - rázta a fejét Tay, majd nevetve felment a szobába.
Pár óra múlva felcipelték Hazz-t a szobába, majd mi is elvonultunk.
-Még mindig nem hiszem el. - mondta Louis.
-Hidd el én se. - mosolyogtam. - De azért örülsz?
-Most viccelsz? Persze, hogy örülök. - mondta, majd felkapott és megpörgetett.
Ezután boldogan de egyben nagyon izgatottan bújtunk be az ágyba és egymás karjai között aludtunk el.



Enii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése