2013. december 3., kedd

Mesi~ elköszön.

Hát Sziasztok!!. Én szeretnék egy elköszönő kis részt írni. Könnyekkel a szemembe írom ezeket a sorokat. Enii-vel eldöntöttük, hogy ezt abba hagyjuk mivel egy új blogot nyitunk ami a ByTheWay-ről fog szólni (később visszatérek rá). Nos közös megállapodással választottuk ezt a blogot, hogy legyen vége ennek több oka is volt.

  1. Nem volt rá már ötletünk, semmi!
  2. A történet olyan résznél járt ahol be lehetett fejezni.
  3. Alig volt olvasónk.
Úgy gondoltam, hogy ezt a blogot simán el tudom engedni, de NEM!!! Ahogy olvastam Enii részét a könnyek a szememben itt voltak. Szörnyű érzés. Ez az első blogom aminek vége és azok az idők amikor együtt találgattuk ki Eniivel, hogy mi is legyen a következő részben, ami közben írtam csak mosolyogni tudtam. Bevallom néha a föld alá kívántam Emily-t és a többieket mert valahogy soha nem jutottam sehova!!! Pár szó a történetről. Nem terveztük így, hogy ilyen rövid lesz, de ez így alakult.. és akkor a szereplők. Mindegyiküket felruháztuk egy jellegzetes tulajdonsággal. Jó itt eleredtek most a könnyeim. Nehéz elengedni de terveim szerint ezt a 4 hónapot folytatni szeretném/szeretnénk egy kicsit később, a "gyerekek" életéről lenne akkor szó ha érdekelne. Részben örülök és részben nem, hogy most az utolsó sorokat írom. Végül is megszabadultam egy tehertől és részben nem fogom én is végig izgulni a minden 2. hétfőt amikor Enii írta a részt, hogy mi lesz benne és én mit tudok kihozni belőle. Sajnálok mindent, hogy késtünk vagy bármi mást. És akkor a ByTheWay-es blog. Két barátnőről fog szólni akik elérik az álmukat és közben a BTW-s fiúk, Oli, Sziki, Beni és YaOu is elérik a célt. Mindennapi pesti lányok életét írjuk le tele izgalmakkal. még fogalmunk sincs mikor kezdjük azt a blogot, de valószínű átveszi ennek a helyét itt értek a hétfőnkénti részekre. Nos utolsó szavakkal búcsúzom tőletek ennél a blognál: Imádtam itt írni és a történetet is imádtam, lehet lesz egy folytató 2. évad de ezt nem ígérjük. Köszönjük azoknak akik inkognitóban olvastak minket! És ismét sírok. Viszlát Emily, Louis, Sky, Niall és a többiek... <3 :( http://bytheway-magyarfanfiction.blogspot.com/ <--- Az új blogunk. Viszlát és Köszönjük!


Mesi~

1 megjegyzés:

  1. Múlt héten kezdtem el és pont ebbe az esti órákba fejeztem be.:'c
    Szerintem nagyon jó blog volt mondjuk én szeretem az ilyen természetfeletti történeteket, mert azok sokkal izgibbik és nem csupa nyálas blog.:)
    Szóval baromi jó blog ez a első évad tele volt izgikkel ami basszus whá Évinek nagyon tetszett.*-*
    Ha időtök engedi akkor hajrá 2.évad!:)

    VálaszTörlés